Nog maar 2 weken!

Over 2 weken is het eindelijk zo ver! De spanning begint al aardig te stijgen en ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar het land, de mensen en de cultuur. Wat staat me daar toch allemaal te wachten? De voorbereidingen zijn zo goed als rond. Ik heb met een paar apotheken contact gehad waar ik verbandmateriaal heb op kunnen halen om mee te nemen. En ik heb een koffer vol verbandspullen! Gelukkig mag ik 2 koffers van 23kg meenemen. Nu hoeft alleen mijn eigen koffer nog ingepakt te worden maar daarvoor wil ik eerst nog even de stad in. Aangezien Ghana een Christelijk land is worden korte broeken en blote truitjes niet echt gewaardeerd. In de wintermaanden op jacht naar 3kwart broeken en stoffen broeken, dat wordt nog wat.. Op naar de Primark voor een paar goedkope broeken en hier de pijpen maar vanaf knippen!

Reacties

Reacties

Opa

T.Jonge Iris wat hartstikke knap dat je dit kunt. Helaas kan ik je niet uitknuffelen maar die knuffels houd je te goed.
Heel veel succes in Ghana .
Opa

Manon

Wat gaat het nu snel het gaat bij mij ook kriebelen hoor. Wat zal ik je missen maar we gaan van de week nog samen stadten en op zoek naar geschikte kleding.

Opa Andries

Jammer dat ik niet mee kon Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change